۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۷:۵۱

رئیس اداره میراث فرهنگی کرمانشاه مطرح کرد؛

جشنواره بادام و عسل در بیلوار کرمانشاه با هدف معرفی ظرفیت‌ها

جشنواره بادام و عسل در بیلوار کرمانشاه با هدف معرفی ظرفیت‌ها

کرمانشاه- رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کرمانشاه از برگزاری جشنواره بادام و عسل در بیلوار کرمانشاه با هدف معرفی ظرفیت‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین زارعی شامگاه جمعه در برگزاری نخستین جشنواره بادام و عسل بیلوار در شهرستان کرمانشاه که با حضور استاندار در این منطقه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به درخواست مردمی برگزاری این جشنواره به پیشنهاد مردم صورت گرفت و برنامه‌ریزی‌های این جشنواره بیش از یک ماه پیش در حال انجام بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب بخش بیلوار، افزود: این منطقه از پتانسیل‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله تولید بادام و عسل بوده که بر همین اساس برگزاری این مراسم برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های این بخش با همکاری دستگاه‌های مربوطه شامل بخشداری بیلوار و میراث فرهنگی و به ویژه مردم بیلوار امروز انجام گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه بیلوار به لحاظ ظرفیت و پتانسیل‌ها در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، باغداری و هم‌چنین دارا بودن جاذبه‌هایی همچون سراب‌ها از موقعیت خوبی برخوردار است این قابلیت را دارد به یکی از قطب‌های گردشگری استان کرمانشاه برای بازدید گردشگران تبدیل شود.

زارعی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره‌ای در منطقه بیلوار به منظور معرفی ظرفیت‌ها و تولیدات منحصری همچون بادام و عسل اقدام خوبی بود که امروز برای نخستین بار در این منطقه برگزار شد و در همین راستا به رودی برنامه‌ریزی دیگری برای برگزاری جشنواره ملی عسل در روستای علی آباد بیلوار را خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: امروز در نخستین جشنواره بادام و عسل شاهد جمعیت خوبی از مردم بودیم که همگی حاصل تبلیغات فعالین فضای مجازی بود که گردشگران را برای حضور در این جشنواره به منطقه و بخش بیلوار کشاند.

کد خبر 6253801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha